اخراح رژیم تروریست اسلامی از “سازمان جهانی کار” امر ما در روند انقلاب زن ، زندگی ،آزادی ست!- سیما منصوری

#کارگر_کمونیست #نشریه_کارگری_حزب

لینک به فایل کارگر کمونیست ۷۷۳

محمد حسینی، مهدی کرمی، محسن شکاری و نوید افکاری و حمید ترکی و..از جمله صدها کارگرانی بودند که این رژبم بمثابه “کارگر معترض انقلابی” به دار کشبده شدند ،

محسن.خرمشهری، حسین سالاری، مریم قربانی و کوروش یزدانی و هزاران کارگر ومردم معترض را، در کارخانه وخیابان و نیزارها و مرزهای رنج کولبری و سوخت بری، کشتار و مثله  کرده اند ،

آیدا رستمی و مریم آروین و ده ها پرستار را بجرم مداوای همین کارگران و مردم زخمی از سرکوب ربودند و با تجاوزهای گله ای و شکنجه کشته اند!

این رژیم عضو “سازمان جهانی کار، کارگران و مردمان سوریه و عراق و یمن را کشتار جمعی کرده و علیه میلیونها کارگر  زن و مرد وکودک جنایات جنگی را رقم زده است !

و شما با وراجی در  “سازمان جهانی کار” ریا کاری میکنید و  با ” قوانین نمایشی تان تحت عنوان دموکراسی دنبال مستندات میگردید،  

اما چشم هایتان تا دور دست ها را میببنند و گوش هایتان حتی “فریادهای پیشروی رادیکالیسم ” طبقه کارگر اروپا و…را بخوبی دارید میشنوید ،

شما از انقلاب زن ،زندگی،ازادی و ترکش هایش ترسیده اید !

این رژبم  به همه حکومتها و سیاست بازانی که از خیزش و انقلاب توده ها وحشت کرده اند ، خودش دارد به روشنی گرا میدهد .  این حکومت دختران را بجرم آزادیخواهی و حق خواهی انسانیتشان وقیحانه مورد تعرض قرار داده و با حملات شبمیایی سازمان یافته اش کثیف ترین جنایات جنگی تاریخ را مرتکب شده است !

این رژبم عضو ” سازمان جهانی کار”  در پوشش همان نهادهایی که شما پای رسمیبت شان امضا میگذارید و بنام “شورایعالی کار ” میشناسید ، کشتار سیستماتیک خانوارهای کارگزی /کارمزدی را با مصوبه “مزدهای مرگ” در برابر جسارت انقلابمان به “قانون” تبدیل کرده اند.

حضور این رژیم اسلامی در این نهاد، بیشرمانه ترین و ننگ آورترین نقطه تاریخ از مکان سیاسی/طبقاتی این سازمان است.!

ابن نهاد کار با همه قوانین و سیاستهای حاکم بدوا” از بخشش و پیشکشی سخاوتمندانه بنگاه های اقتصاد سرمایه و حکومت هاشان بیرون نزده و بر متن مبارزات و نبردهای خونین طبقه کارگر و انقلابات بجلو آمده و با کمون پاریس و انقلاب شوراها و حق رای و برابری زنان در اکتبر مرتبط است، وگرنه از ساعات کار روزانه ۱۴ و ۱۶ و بیغوله ها و تیفوس و شلاق سرمایه بر گرده کارگران کودک باخبریم،

دریای مدیترانه هر روز دارد با هر جنازه کارگر به دنبال نان، سکوت و مماشات شرم آور شما را میشمارد!

ما حق داریم از هر درجه از دستآوردهای بجا مانده از نبردها و انقلاب و جدال های طبقه کارگر بین الملل و از هویت سیاسی/اجتماعی مان دفاع کنیم و آنها که ریاکارانه بنام ما و با ثروت کار ما اندیشه میکنند و تصمیم میگیرند تا علیه خود ما و منفعت هامان اقدام کنند رسوایشان کنیم و دهان گشادشان را ببندیم و از هر مکان اشغال شده جارویشان کنیم!

 در اینحا عدم رعایت و سرپیچی از ” قوانین و مقاوله نامه های نهاد  ببن المللی کار ” و ..  توسط این رژبم ، گرچه موضوعیتی مهم اما کیفرخواست دوم ماست.

بنابرین گفتن ار عدم پای بندی این رژیم قصاب  به “قوانبن و مقاوله نامه های این نهاد کار…” بمثابه دلایل بنیانی محکومیت برای اخراج  این رژیم،  بک عقب گرد سیاسی در وضعیت کنوتی و تطهیر چهار دهه کشتارهای جمعی ( خاتون آباد و گورت و پلاسکو و متروپل و در زاهدان و..) ، ربودن ها و اعدام و زندان و شکنجه کارگران و معلمان و پرستاران و…،است.

  تقلیل ماهیت این رژبم بربریت کارمزدی و قصاب، به بک حکومت سرمابه داری متعارف است !

ما ۹۹ درصدی ها بطور کلی، بدهکار هبچ گرایش و جریان ضد منفعتهای کارگران و توده مردمان نیستیم وهمچون “سند منشور حداقلی”مان بی لکنت میگوییم،:

این انقلاب بر دوش های ما ساخته شده و استوار است و هیچ نظریه و اقدام از بالای سر مردم نمیتواند ماهیت ماگزیمالیستی زیر و رو کننده فهر انقلابی درونش را علیه همه وضعیت موجود تقلیل دهد !

اخراج رژبم قصاب اسلامی از سازمان جهانی کار را به قدرت خیابان و کارخانه و  قهر انقلاب زن،… ،و به پشتوانه گسترش عنقریب اعتراضات و اعتصابات سراسری طبقه کارگر و تهور و شجاعت و…،و با حمایت بین الملل جنبشهای کارگری و انسانیت متمدن جلو خواهیم برد و شما و هر “مجمع جهاتی “را مجبور به تمکین تان خواهیم کرد.

انقلاب جاری ما نه تنها طبقه کارگر و توده مردمان منطقه را از ستون فقرات  و تکیه گاه رژبمهای تروریسم و اسلام سباسی رها خواهد ساخت، بلکه رادبکالیسم  زیر و رو کننده اش را بر کالبد جنبشهای کارگری بین الملل خواهد دمید.

پیشروی و پیروزی این انقلاب بی تردید فرانسه و آلمان و… را بار دیگر به ستون فقرات انقلابات سوسیالیستی  و قدرتمندترین پشتیبان بجلو صحنه تحولات جهانی تغییر خواهد راند!

#کارگر_کمونیست #نشریه_کارگری_حزب