نامه یک کارگر خطاب به کنگره سیزدهم حزب کمونیست کارگری

#کارگر_کمونیست #نشریه_کارگری_حزب

مندرج در کارگر کمونیست ۸۳۳

با سلام به همه اعضا و هواداران حزب کمونیست کارگری

اینکه پیام مرا از ایران و در متن اوضاع متلاطم انقلابی جامعه  بعنوان یک عضو فعال  کارگری و یک جوان معترض در متن انقلاب زن زندگی آزادی دریافت میکنید، نشان دهنده این است که پراکتیک مبارزاتی حزب و برنامه یک دنیای بهتر را پاسخ به این شرایط میدانیم.

. اگر بعد از آن همه تبلیغاتی که بورژوازی بر علیه کمونیسم و در جهت نابودی آن در یک قرن گذشته هزینه نمود، بتوان اعلام نمود که کمونیسم اگر هست و صدایی دارد، قطعاً صدای آن از این حزب برخاسته است، و این حزب چراغ امید و آرمان همه مردمی است که از وضع موجود ساخته و پرداخته سرمایه داری در قرن بیست و یکم از فقر و فلاکت و تبعیض و بی حقوقی در رنج به سر می‌برند، به باور من واقعیت دارد و نشانگر اینست که  حزب کمونیست کارگری در جای درستی قرار دارد  و با اتکاء به آن میتوان بر امکان به پیروزی رساندن  سوسیالیسم تاکید کرد.

اما همین اقتداری که شما مسبب آن بوده اید و بورژوازی هار و مرتجع کنونی را به عقب رانده است، همچنان که افتخاری است برای اعضای آن که سر خود را در کوچه و خیابان بالا بگیرند، مسؤلیتتان را چندین برابر نموده و قطعاً توقعات را از حزب بالا برده است.

من از داخل ایران به رهبری حزب و اعضای حزب اعلام میکنم،

بستر مبارزات خیابانی جوانان پیشرو برای فتح سنگرهای رژیم جمهوری اسلامی و نابودی اماکن امنیتی و کلیت این رژیم بیشتر از هروقت دیگری مهیا است و با وجود آنکه رژیم مرتجع جمهوری اسلامی با سرکوبگری وحشیانه و اعدامهای گسترده تلاش حداکثری را جهت ایجاد فضای خفقان و سرکوب نموده است، شاهد تعمیق و پیشروی انقلاب در عرصه های مختلف مبارزه طبقاتی در جامعه هستیم.

آری شما پرچم سوسیالیسم را پیشاپیش طبقه کارگر بلند نمودید و این پرچم نه تنها چتری برای طبقه کارگر و توده مردم برای پیشبرد مبارزاتشان است، بلکه جوان امروز با درک و با شوری که شما از مبارزه ایجاد میکنید، نگاهش بسوی شماست و متوقع است که بعنوان یک حزب سیاسی دخالتگر و پیشرو مبارزات خیابانی او را نیز سازماندهی کنید و نقش تاریخی و قطعی خود را از این بابت نهایی نمایید.

امروز که شرایط خطیر و اضطراری است،  برای به پیروزی رساندن انقلابی که با پرچم زن زندگی آزادی، جامعه ای بدور از توحش و استثمار و بردگی را طلب میکند،  رهبری این انقلاب برای حزب بیشتر از هروقت دیگری ضروری و اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد.

خواسته مشخص من بعنوان یک عضو فعال حزب در متن اتفاقات داخل ایران به نمایندگی از جوانان پرشور کوچه و خیابان که آرمان و آرزوی اولیه شان سرنگونی رژیم خونخوار جمهوری اسلامی و برقراری جامعه ای در رفاه و آزادی و برابری است، اینست که بررسی چگونگی سازماندهی توده ها درعرصه مبارزات مستقیم و خیابانی را  که زمینه هایش هر روز بیشتر فراهم میشود در دستور کار خود قرار دهد.

حزب کمونیست کارگری از نظر من تنها شانس و فرصت  برای به پیروزی رساندن انقلاب و برآورده شدن  آمال و آرزوهای توده مردم تحت ستم را دارد. زمان آن است که با برنامه ریزی مناسب و سازماندهی دقیق و موثر نقش نهایی خود را ایفا کنیم. زنده باد حزب کمونیست کارگری

منصور کارگر ارکان ثالث

#کارگر_کمونیست #نشریه_کارگری_حزب