پیام همبستگی اریک لی  بنیانگزار سایت بین المللی کارگری لیبر استارت با مردم ایران

#کارگر_کمونیست #نشریه_کارگری_حزب

مندرج در کارگر کمونیست ۷۵۲

اریک لی از بنیانگران سایت بین المللی کارگری لیبر استارت  در پاسخ به نامه کمپین برای آزادی زندانیان سیاسی پیامی به زبان انگلیسی در همبستگی با مردم ایران ارسال کرده و خواسته است تا در اختیار برگزارکنندگان تجمع دوازدهم نوامبر در ونکوور که در همبستگی با خیزش مردم در ایران برگزار میشود، گذاشته شود. متن فارسی پیام اریک لی چنین است:.

“من به عنوان یک فعال اتحادیه ای، سرکوب وحشیانه، از جمله دستگیری و کشتاری را که توسط رژیم ایران انجام می شود، به شدت محکوم می کنم. همانطور که شورای اتحادیه های جهانی کارگری  یک ماه پیش، در آغاز موج اعتراضات کنونی اعلام کرد، “تمام جنبش اتحادیه ای بین المللی به مردم فوق العاده شجاعی که در مقابل سرکوب وحشیانه توسط حاکمان دینی این کشور ایستادگی میکنند، ادای احترام می کند.”

من طرفدار آن هستم و بوده ام که اتحادیه‌های جهانی پا را فراتر بگذارند و خواستار اخراج (جمهوری اسلامی) ایران از سازمان بین‌المللی کار (ILO) شوند – همان کاری که اخیرا با دولت میانمار کردند و در دهه ۱۹۳۰ با نمایندگان آلمان نازی انجام دادند. من مطمئن هستم که مردم ایران پیروز خواهند شد و اکنون شب طولانی و تاریک حکومت اسلامی بالاخره رو به پایان است.

با همبستگی با مردم ایران!”

کمپین برای آزادی کارگران زندانی

Shahla.daneshfar2@gmail.com

۵ نوامبر ۲۰۲۲

#کارگر_کمونیست #نشریه_کارگری_حزب