یاد داشتی از کیان رضایی کارگر نفت

#کارگر_کمونیست #نشریه_کارگری_حزب

دیر نیست که ریشه نظامتان را برای همیشه ریشه کن خواهیم کرد

مندرج در کارگر کمونیست ۷۲۹

با گسترش اعتراضات و خشم مردم ،  رسانه های حکومتی با ترس و لرز از لفظ مطالبات برحق یاد میکند. بعداز سرکوب شدید مردمی ،که روز به روز سفره مردم  کوچک و کوچکتر میشود و وقتی هم کارگر، معلم اعتراض میکند او  را اغتشاشگر و عوامل نفوذی و نوکر غرب و… میخوانند. کلیه  ی ابزار رسانه ای را هم در دست دارند و از آن طرق میکوشند مشتی دروغ و و کذب و خرافه و چرندیات تحویل مردم بدهند.

آیا دیماه ۹۶ مطالبات بر حق نبود !!!
آیا خرداد و تیر۸۸ مطالبات بر حق نبود !!!!
آیا هجده تیر۷۸ مطالبه بر حق نبود!!!!!
اگر مطالبات مردم بر حق است ، چرا از نیروی ضد شورش استفاده میکنید ؟
چقدر خانواده هایی را داغدار کرده اید تا چرخ حکومتتان بچرخد .چقدر شادی و نشاط مردم را نشانه رفته اید تا ساعت خوشی خود را کوک کنید .چه زجرها که بر این مردم روا نداشته اید .چه ظلم ها که بر طبقات ضعیف جامعه نکرده اید. چه کارگرانی که شرمنده زن و بچه خود نکرده اید. چه پدران و مادرانی که در سوگ عزیزانشان نشانده اید. چه غارتهایی که بر مال ملت نکرده اید . چه فریادهایی که نشنیده اید. چه داغهایی که بر دل ملت نگذاشته اید . چه اشکهایی که جاری نکرده اید. ولی امید همیشه زنده است و باورها روز به روز تقویت میشوند . و این امید به سرنگونی نظام سرمایه داری مافیایی و دزد حاکم  و باور به اتحاد و همبستگی همه ما کارگران است.
 مردم قدرت خود را دارند در اعتراضات متحد شان می بینند و با شعار نترسید، نترسید، ما همه با هم هستیم دارند این را بیان میکنند. دیر نیست که ریشه ظلمتان ، ستمتان و نظام سرمایه داریتان را برای همیشه ریشه کن خواهیم کرد .

#کارگر_کمونیست #نشریه_کارگری_حزب