پیام به مردم ایران در رابطه به فاجعه قتل مهسا: 

#کارگر_کمونیست #نشریه_کارگری_حزب

 علیه هیولای آدمخوار جمهوری اسلامی بمیدان بیائیم

(متن پیام ویدئوی)

مندرج در کارگر کمونیست ۷۴۵

درگذشت مهسا امینی را به خانوده اش و به همه مردم ایران صمیمانه تسلیت میگویم.

مهسا دختر جوان ٢٢ ساله ای که برای یک سفر تفریحی از سقز به تهران آمده بود گناهی نداشت بجز آنچه جانیان حاکم  “بدحجابی” مینامند. اوباشان حکومتی مهسا را در خیابان دستگیر میکنند و چنان مورد ضرب و شتم قرار میدهند که به حال کما فرو میرود و بعد از دو روز  جان خودش را از دست میدهد.  

این تنها یک نمونه از جنایات حکومتی است که به یک هیولای آٔدمخوار تبدیل شده است. هر روز در زندانها و خارج از زندانها میزنند و میکشند و شکنجه و اعدام میکنند تا قدرت جمهنی خودشان را حفظ کنند. مهسا امینی،  شلیر رسولی، مونا حیدری، رومینا اشرفی، ریحانه جباری، زهرا کاظمی،  سحر خدایاری، ندا آقا سلطان، ثریا منوچهری و صدها زن و دختر بیگناه دیگر قربانی سیاستهای زن ستیزانه جمهوری اسلامی هستند. دیگر بس است! باید این چرخه آدمکشی را متوقف کنیم! درد و خشم ما از قتل مهسا میتواند و باید به نیروی یک اعتراض کوبنده علیه جانیان حاکم بدل شود.

ما باید همبسته و متحد به میدان بیائیم. همانطور که  مردم مریوان در اعتراض به قتل شلیر رسولی به خیابانها آمدند، همانطور که در اعتراض به حکم سنگسار سکینه محمدی آشتیانی یک جنبش جهانی شکل گرفت، در پاسخ به قتل مهسا هم میتوانیم و باید به یک جنبش سراسری شکل بدهیم.  

جا دارد همه ما مردم ایران به هر شکلی که میتوانیم بمیدان بیائیم و  صدای اعتراض خود را علیه جنایات حکومت بلند کنیم.  قتل مهسا یکی ازوحشتناک ترین و هولناک ترین جنایات جمهوری اسلامی بود، باید به آخرین آن تبدیل بشود. همبسته و یکپارچه بمیدان بیائیم و هیولای حاکم را بزیر بکشیم. 

حمید تقوائی

۲۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۲

#کارگر_کمونیست #نشریه_کارگری_حزب