من سیاسی نیستم !! آرش از کارگران نفت

#کارگر_کمونیست #نشریه_کارگری_حزب

مندرج در کارگر کمونیست ۷۵۰

چه زود چه دیر

چه امروز چه فردا

چه الان چه بعداً

چه این هفته یا هفته بعد

بالاخره من ، شما ، خانواده ، نزدیکان،  دوستان و … خواه ناخواه  درگیر حوادث پیرامون خود و خواسته ای که جامعه به دنبال آن میباشد درگیر  میشویم.  اینگونه است که سیاست زندگی همه ماست. سیاست یعنی دفاع از زندگی و معیشتمان. سیاست یعنی مبارزه برای داشتن یک زندگی انسانی و شایسته انسان. سیاست یعنی  اعمال اراده خود برای اینکه نگذاریم از بالای سر ما تصمیم گیری شود. از همین رو ما را از سیاست حذر میدهند. میگویند اعتراض را سیاسی نکنید. برای اینکه صدایمان در نیاید و به وضع موجود تمکین کنیم. ما حقمان را میخواهیم  جوابمان را نمیدهند و نیروی سرکوب سراغمان میفرستند و بعد هم پرونده امنیتی برایمان تشکیل میدهند و اتفاقا با ادله سیاسی محکوممان میکنند به زندان.  چماق زندان و سرکوب را روی سرمان میگیرند و بعد هم اَنگ اغتشاش گر را بر پیشانی من و تو میزنند. و همه اینها برای اینست که صدایمان را خفه کنند.   

مهسا را به گللوله بستند. ۴۳سال دارند  چپاول و غارت میکنند و زور میگویند.  زندگی و معیشتمان وحرمت انسانی مان را لگد مال کرده اند،  راه حل دیگری جز از سر راه برداشتن حاکمیت سرمایه داری وحشی مقابل ما نمی ماند. و این عین سیاست است. 

بنابراین وقتی جوانانمان را  به شکلی فجیع و دور از انسانیت ضرب و شتم و دستگیر میکنند، وقتی برای باهم بودن گلوله میخوریم، وقتی جواب هم صداییمان باتوم و گاز اشک آور میشود، وقتی جواب اعتصابمان زندان و جواب اعتراضمان ساچمه میشود  و  وقتی جواب سیاستمان مرگ میشود ، چرا من ، تو و ما سیاسی نباشیم .

خلاصه کلام اینکه من سیاسی نیستم را باب کرده اند.  چون میخواهند حقمان از سیاست را نگیریم. چون میخواهند سرکوبمان کنند . ولی ماه پشت ابر نخواهند ماند نمیدانند ما مردم  معلمین و  استادان درس سیاستیم .  چون ۴۳سال است که  در جدال با این حکومتیم.

و امروز نیز انقلاب ما برای رهایی از  این بربریت است و میخواهیم خودمان بازیگر سیاست باشیم. دیگر اجازه نمیدهیم  از بالای سر ما بر سرنوشت ما حکومت کنند و با صدای بلند فریاد جمهوری اسلامی نابود باید گردد را سر میدهیم.. انقلاب ما انقلابی انسانی است که آوازه اش جهانی شده است.  میمیریم ، میجنگیم و حق و حقوقمان را از این حکومت فاسد پس خواهیم گرفت . برای همین است که میگوییم:”بهش نگین اعتراض اسمش دیگه انقلابه” و  حرف همه ما اینست که تا انقلاب نکردیم به خانه برنگردیم. به امید برچیدن  نظام سرمایه داری…

#کارگر_کمونیست #نشریه_کارگری_حزب