پیام هایی از داخل کشور در سالگرد تشکیل حزب

#کارگر_کمونیست #نشریه_کارگری_حزب

مندرج در کارگر کمونیست ۷۵۶

نازنین فعال دفاع از حقوق زن

سالگرد حزب کمونیست کارگری را شادباش میگویم

بعنوان یک فعال دفاع از حقوق زن و عضو حزب کمونیست کارگری از دل نبرد و جشن شادی و در دل انقلابی که زنانه است و رمز اتحادش زن، زندگی، آزادی است است به به شما عزیزان شادباش میگویم. عزیزان امروز بیش از هر وقت تصویر حزبمان را در این انقلاب می بینم. هر چه گفتید امروز درکف خیابان به نیرویی تبدیل شده که حریف ندارد. خوشحالم که حرفهایمان و کرده هایمان دارد ثمر میدهد. و سخنم به مردم اینست که باور کنید این حزب شماست. عضو آن شوید تا همه با هم انقلابمان را به پیروزی برسانیم. 

جمعی از کارگران شاغل در نفت

ما جمعی از کارگران شاغل در نفت هستیم. تشکر میکنیم از حزبی که همواره صدای ما بوده و سالگرد تاسیس این حزب را  تبریک میگوییم. و به سهم خود تلاش میکنیم که بیش از بیش معرف این حزب باشیم. حزبی مدرن، انسانی و افتخار آفرین. کارگران به حزب کمونیست کارگری بپیوندید.

پیام از یک جمع خانوادگی

من یک بازنشسته ام. ما خانوادگی حزب را دوست داریم و عاشق کانال جدید. سالگرد تاسیس حزب را شادباش میگوییم. شما مردمی که بیننده کانال جدید صدای رسای این حزب هستید. به حزب کمونیست کارگری بپیوندید. این حزب را همه جا معرفی کنید. و راهکارهایش را به درون جامعه ببرید. باور کنید که  جواب خواهید گرفت.

پیام از یک کارگر معدن

من کارگر معدن هستم. همان مشتری پر و پا قرص پادکاست های کاظم نکیخواه. چه باید کردها و دورنمای انقلابمان را در تک تک کلمات شما میخوانم و به آینده امیدوارم. و اگر چه هنوز متقاضی عضویت نشده ام. ولی دوستتان دارم. خبردار شدم ۳۰ نوامبر سالگرد تاسیس حزب است. گفتم در این سرشلوغی که نیمه شب هم مجبوریم به خیابان بیاییم و بگوییم مرگ بر دیکتاتور،  سلامی کنم و شادباشی بگویم. ای والله عجب حزبی. می بوسمتان

پیام مینا عضو حزب:من یک زنم. مصیبت کشیده به اسم مینا. سالهاست عضو حزب هستم. اما غرق در مشکلات شخصی. انقلاب سرحالم آورده ولی گرفتاری نمیگذارد کمر راست کنم. سالگرد حزب را تبریک میگویم. زنده باد منصور حکمت بنیانگزار حزب و یادش گرامی.

پیام از کارگری از عسلویه

من کارگری هستم در عسلویه سالگرد حزب را به همه دوستان در حزب. به همه مردم تبریک میگویم. فکر کردن به این حزب آنهم در شرایطی که درگیر انقلاب برای رها شدن از دست مفتخوران سرمایه دار حاکم و آنهم از نوع اسلامی هایش که واقعا بوی لجن میدهد و خون آشام است،  برایم امید و شادی است. به شهلای عزیز و حمید خوش سخن سلام مخصوص داریم.

پیام از یک معلم: من معلمم، معلم انقلاب و استادم این حزب است. زنده باد حزب کمونیست کارگری

پیام دوستی از اصفهان

من و دوستانم از قماش مختلف کارگر و بازنشسته و کشاورز و دانشجو به شما سلام داریم. سالگرد حزب را تبریک میگویم. زنده باد حزب کمونیست کارگری، زن، زندگی، آزادی

پیام محسن کارگر نفت

سالگرد حزب را تبریک میگویم. راستش وقتی به گفته های عسلی این حزب فکر میکنم و کارهایش را می بینم، آنهم امروز که  به گوش خودم دارم حرفهای شما را از زبان مردم در خیابان میشنوم. از کم گذاشتن برای این حزب دچار عذاب وجدان میشوم. به نظرم ما آنطور که شایسته است قدر حزبمان را ندانسته ایم. مقصرش هم حکومت است. ما توی این انقلاب همه جور خطر میکنیم، چرا نباید اسم حزب را همه جا مصور کنیم. من درخواستم از هر کسی که خود را با این حزب میداند اینست که بیایید مثل یک کارزار اسم حزبمان را همه جا مصور کنیم. حرفها و سخنانش را همه جا سینه به سینه بازگو کنیم. بقول حمید تقوایی حزب جواب است.

پیام از یک جمع کارگری

ما یک جمع کارگری هستیم. عضو حزب هستیم. پیرامون خودمان یک جمع کانال جدید درست کردیم. که  فاصله ای تا عضویت ندارند. جمعی تلویزیون می بینیم و  هر چه داریم با هم میخوریم و از زمین و زمان صحبت میکنیم. این روزها بحث بر سر حزب و آینده داغ است. ما هم حرفهای خودمان را میزنیم و حزب را معرفی میکنیم.  شاید باور نکنید که وقتی از حزب میگویم خودم هم به شعف می آییم و فکر میکنم عجب گوهری بدست آورده ایم. ممنون شما که این جواهر را به ما کارگران اهدا کردید و  آنرا قدرت میدهید. زنده باد به حزب و به شما.

پیام کارگری از دیار بختیاری

حزب کمونیست کارگری را دوست دارم. چون از انسان دفاع میکند و برای انسانیت مرز نمی شناسد. چون از حقوق انسان به معنای وسیع کلمه اش دفاع میکند. حزبی که قشری نیست.  جامعه را می بیند. بشر را میبیند. برای همین برایش شادی معنی دارد. عشق معنی دارد. زندگی معنی دارد. پیشرفت بشری معنی دارد و خاکستری نیست. حزبی مدرن، انسانی، بلند پرواز، حزبی که عظمت دارد. حزبی دوست داشتنی. سالگرد تاسیس آن را به بزرگی قلبم تبریک میگویم.

پیام کیان رضایی کارگر نفت

سالگرد تشکیل حزب را تبریک میگویم و به این مناسبت جمله ای از بیانیه های حزب که به دلم  بود را به شما تقدیم میکنم: “امروز در ایران و در جهان حزب کمونیست کارگری تجسم و نماینده واقعی و عملی آرمانهای انسانی و رادیکالی است که منصور حکمت از همان آغاز فعالیت سیاسی اش در انقلاب ۵٧ پرچم آنرا برافراشت و همواره نماینده و مظهر آن بود. منصور حکمت دیگر در میان ما نیست اما اهداف و آرمانهای سوسیالیستی و انقلابی او همچنان فرا راه حرکت و مبارزه ماست. در سالگرد تشکیل حزب یاد منصور حکمت را گرامی میداریم و یکبار دیگر همصدا با او اعلام میکنیم که کمونیسم را در ایران پیروز خواهیم کرد. آینده از آن ماست. زنده باد حزب کمونیست کارگری”.

جمعی از کارگران شرکت کشت وصنعت نیشکرهفت تپه

سالگرد حزب کمونیست کارگری را صمیمانه تبریک میگوییم.

ما جمعی از کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه   سالگرد تشکیل حزب طبقهٔ کارگر، حزبی که از منافع همه بخش های کارگران و کل جامعه دفاع کرده و صدای آزادیخواهی و انسانیت است. تبریک میگوییم و به شما درود میفرستیم.

امروز همه شاهد انقلابی قدرتمند در ایران هستیم. حکومت با سرکوب و جنایت میکوشد انقلاب را  عقب بزند. اما  دیگر توانش را ندارد و در برابر هر سرکوبی مردم از شمال تا جنوب متحد ایستاده و  بر تداوم انقلاب و سرنگونی تاکید میکنند. حکومت زاهدان را سرکوب خونین کرد. کردستان را سرکوب خونین کرد. در شهر ایذه جنایت بسیاری کرد و کیان پور فلک کودک ده ساله را به  قتل رساند. به دانشجو و دانش اموز و مدرسه یورش برد. اما همه مردم یک صدا با شعار زن، زندگی، آزادی ایستاده و انقلابی زیبا و انسانی در حرکت است. حزب ما حزب این انقلاب است. همه کارگران را به پیوستن به آن دعوت میکنیم. ما به تاریخ شکوهمند مبارزات حزب کمونیست و حزب ادای احترام می‌کنیم.

#کارگر_کمونیست #نشریه_کارگری_حزب