سخنرانی کاظم نیکخواه در کنفرانس حمایت از منشور ۲۰ تشکل

#کارگر_کمونیست #نشریه_کارگری_حزب

منشوری که از دل انقلاب برخاسته است

با درود به همه شما سخنرانان گرامی و حمایت شما از منشور و از فری دم ناو. 

نکات بسیار مهم و ارزشمندی مطرح شد که به تقویت جنبش دفاع از منشور بسیار کمک میکند. ما این نکات را قطعا برای ادامه کار و حمایت و تقویت محورهای منشور مد نظر قرار خواهیم داد.

امیدوارم که این کنفرانس باعث شود که همه ما با هم در ارتباط تنگاتنگتری برای تقویت انقلاب زن زندگی آزادی کار کنیم و به تقویت و انتشار محورهای منشور در سطح جهان کمک کنیم. ما با همه شما عزیزان در ارتباط خواهیم ماند.

یک موضوع دیگر که من میخواهم مطرح کنم و از شما خواهش کنم اینست که ما از سالها پیش جنبش اخراج جمهوری اسلامی از آی ال او را دنبال میکنیم. طوماری را به تازگی راه اندازی کرده ایم که لینکش را اینجا میگذاریم یا برایتان ارسال میکنیم امیدوارم بتوانید آنرا وسیعا توزیع کنید که شمار بسیار بیشتری آنرا مضا و حمایت کنند.

این را هم مجددا در ادامه بحثها تاکید کنم که نقطه قوت منشور ۲۰ تشکل اینست که یک منشور اجتماعی است. از دل جامعه آمده ، از قلب انقلاب زن زندگی آزادی برخاسته است و حمایت و همراهی بسیار وسیعی را جلب کرده است. این جنبه کلیدی در مورد این منشور است که آنرا به یک متن تاریخی تبدیل میکند. این منشور اختراع هیچ تک نفر و تک سازمان نیست. منشور انقلاب است. منشوری است که از دل انقلاب و جامعه برخاسته و به انقلاب تعیین میبخشد و راه را برای ادامه آن هموار میکند و در عین حال صفوف انقلاب را پالایش میدهد و مانع تحریف جنبش و خیزش مردم توسط جریانات راست میشود

 این یک منشور تاریخی و مهم است. ما کارها و اقدامات زیادی را برای ادامه انقلاب لازم داریم. به همبستگی و حمایت بسیار وسیعی در سطح جهان نیاز داریم و امیدوارم دست در دست هم این امر تاریخی را با موفقیت به پیش ببریم.

#کارگر_کمونیست #نشریه_کارگری_حزب