سخنرانی پیام آذر از حزب کمونیست کارگری در مقابل اجلاس سازمان جهانی کار

#کارگر_کمونیست #نشریه_کارگری_حزب

مندرج در کارگر کمونیست ۷۸۲

من پیام  آذر  از حزب کمونیست کارگری ایران اینجا صحبت میکنم. این  آکسیون توسط کمپین برای آزادی کارگران زندانی (فری دم ناو) برگزار شده و حزب ما از آن حمایت میکند. آکسیون دیگری هم در ۹ ژوئن برگزارخواهد شد که ما از آنهم اعلام حمایت  کرده ایم. ما از هر اعتراضی علیه حضورجمهوری اسلامی در اجلاس آی ال او و  در  اعتراض به عضویت این حکومت جنایتکار و آدمکش در این نهاد بین المللی که اسم کارگر را با خود حمل میکند استقبال و پشتیبانی میکنیم.

 حزب کمونیست کارگری بر بایکوت جهانی جمهوری اسلامی تاکید دارد .  حکومت اسلامی بخاطر جنایت علیه بشریت  باید در سطح جهانی به انزوا کشیده شود. سفارتخانه هایش در تمام کشورها بسته شود. پاسدارانش در لیست تروریسم جهانی قرار گیرند. سرانش بخاطر جنایاتشان در دادگاههای بین المللی محاکمه شوند. و از تمام نهادهای بین  المللی از جمله سازمان جهانی کارو کنوانسیون حقوق کودک اخراج شود.

امسال کنفرانس آی ال او در شرایطی برگزار میشود که هشت ماه از انقلاب  زن زندگی آزادی میگذرد. علیرغم جنایات حکومت، مردم هر روز در اشکالی جدید ادامه انقلاب را اعلام میکنند. در همان ماههای آغاز انقلاب بنا بر آمار  خود حکومت بیش از ۵۰۰ نفر بدست سرکوبگران حکومت به قتل رسیدند و تعداد بسیاری بازداشت شده اند. و اکنون نیزکه خیابان نسبتا آرام گرفته حکومت میکوشد با اعدام های پی در پی مردم را مرعوب کند. در جایی مثل سیستان و بلوچستان مردم بیشترین سرکوب ها را در این مدت متحمل شده اند. جمعه های اعتراض برقرار است و مردم شعار میدهند: «طناب دار جلاد بر گردن دماوند دیگر اثر ندارد» . حکومت اعدامی نمیخوایم، نمیخوایم. زندانی سیاسی آزاد باید گردد

در چنین شرایطی است که سازمان جهانی کار با بیشرمی تمام میزبان حکومت جلادی مثل جمهوری اسلامی است. ما این را نمی پذیریم. مردم ایران این را نمی پذیرند. ما صدای انقلاب ژینا هستیم.  ما اینجا جمع شده ایم تا صدای اعتراض خود را به مماشات سازمان جهانی کار با جمهوری اسلامی اعلام کنیم و بر اخراج این حکومت ضد زن، ضد بشر و جنایتکار از این سازمان تاکید کنیم. در آخر سخن ما با نمایندگان اتحادیه های کارگری شرکت کننده در اجلاس است که صدای ما را بشوند و همراه ما باشند. جمهوری اسلامی باید بایکوت شود. تاریخ نشان داده است که این کار ممکن و شدنی است. همانطور که مردم آفریقای جنوب در مبارزه شان علیه آپارتاید نژادی موفق شدند دنیا را وادار کنند که به خواست آنها گردن بگذارد و آن رژیم را بایکوت کند.  ما نیز میتوانیم با اعتراضات قدرتمندمان و با تداوم انقلاب خود جمهوری اسلامی را در سطح جهانی به انزوا  بکشانیم . انزوای جهانی آن یک گام مهم در سرنگونی حکومت اسلامی است. نابود باد حکومت اسلامی جمهوری .

#کارگر_کمونیست #نشریه_کارگری_حزب