سخنرانی ناصر کشکولی از حزب کمونیست کارگری در میتینگ نهم زوئن مقابل سازمان جهانی کار

#کارگر_کمونیست #نشریه_کارگری_حزب

مندرج در کارگر کمونیست ۷۸۳

جمهوری اسلامی نماینده مردم ایران نیست بلکه قاتل آنهاست. حکومت آدم‌کش در عرض ۳۰ روز نزدیک به صد انسان را با حکم شنیع اعدام به  قتل رساند و هر روزه جان صدها انسان در مدارس، خیابان‌ها، دانشگاهها، زندان‌ها و تجمعات اعتراضی توسط جمهوری اسلامی با طناب دار حملات شیمیایی باتوم‌ و شلیک مستقیم سرکوبگران در خطر است. 

این رژیم، حکومت شکنجه، زندان و اعدام است و باید توسط حکومت ها و سازمانهای جهانی بایکوت شود. رژیمی که به معترضین شلیک می‌کند، کارگران و فعالین صنفی را با غیرانسانی‌ترین شکنجه‌ها مجبور به اعترافات اجباری وادار می‌کند نماینده مردم ایران نیست.

 ما اینجا جمع شده ایم که همراه و هم صدا با انقلاب مردم ایران در مقابل اجلاس سازمان جهانی کار در ژنو به تمام نمایندگان دولت ها بگوییم که جنایتکاران حکومت اسلامی را همین امروز از این اجلاس اخراج کنید. چرا که دست تک تک این فرستاده‌های رژیم اسلامی به خون مردم آغشته است.

مردمی که انقلاب زن زندگی آزادی را ادامه می‌دهند و هر روز شعار سرنگونی خامنه‌ای و حکومت اعدامی سر می‌دهند.

حکومت نمیتواند با  اعدام و شکنجه جلو این جنبش را بگیرد. انقلاب زن زندگی آزادی تا پیروزی نهایی اش میجنگد

 تداوم حضور بازنشستگان ، معلمان و کارگران در خیابان‌ها با فریاد ریئسی حیا کن مملکتو رها کن  نشان می‌دهد که حکومتی که در چهار دهه فقر فساد و گرانی  را به مردم تحمیل کرده ، باید گورش را گم کند.

خواست مردم ایران نابودی جمهوری اسلامیست و ما در خارج از کشور هر روز این شعار را فریاد میزنیم. جمهوری اسلامی سرنگون سرنگون. این خواست به یک واقعیت سرسختی تبدیل شده که قویترین ارتش دنیا نمیتواند در مقابلش دوام بیاورد تا برسد به حکومت اسلامی مستاصل و درمانده

و در آخر ضمن زنده باد به تمام زندانیان سیاسی و فعالین کارگری و صنفی ، صدای سپیده قلیان را فریاد میزنم: خامنه ای ضحاک میکشیمت زیر خاک.

حزب کمونیست کارگری از مبارزه شما و میتینگ امروز نهم ژوئن علیه حکومت اسلامی  در مقابل سازمان جهانی کار کاملا حمایت میکند و در کنار شماست

#کارگر_کمونیست #نشریه_کارگری_حزب