پیام یک جوان به مناسبت سالروز انقلاب-سیما امینی

#کارگر_کمونیست #نشریه_کارگری_حزب

مندرج در کارگر کمونیست ۷۹۶

من به عنوان یک جوان از جوانان، کارگران و همه مردم میخواهم که صدای خود را بلند کنند و در مقابل ظلم و ستم و نابرابری و تبعیض متحد شوند . شما آینده این کشور هستید و دارای قدرت زیادی هستید. از این قدرت به نفع خود و سایرین استفاده کنید. شما هستید که باید در قبال این نابرابری ها سر و صدایی بلند کنید و برای حقوق از دست رفته خود مبارزه کنید. تنها با همکاری و همدلی می‌توانیم این مسائل را ریشه کن کنیم و به یک جامعه عادلانه و برابر بدون تبعیض ،ستم دست پیدا کنیم.

زنان! دختران! شما نیرویی قدرتمند هستید با شجاعت و اعتماد به نفس همیشگی خود به خیابان ها بیاید و برای حقوق خود مبارزه کنید. با مبارزه با نابرابری ها و ظلم ها،تبعیض‌ها ، گامی مؤثر برداریم. . بیایید به خیابان ها برویم، و ریشه استبداد دینی را برکنیم.  اکنون زمان آن است که همه ما در کنار یکدیگر بایستیم و مبارزه کنیم. به خیابان برویم. صدای خود را بلند کنیم. به جهانیان نشان دهیم که امید در وجودمان زنده است. بیایید با هم به سوی آینده‌ای روشن حرکت کنیم.

به خیابان بیایید و به دنیا بگویید که ما حقوقمان را خواهیم خواست و هرگز اجازه نخواهیم داد کسی مارا دستکم بگیرد. بیایید با هم در انقلابی بزرگ، تغییری واقعی و عدالتمند را تحمیل کنیم.  فقر، فساد و ستم، تبعیض،نابرابری را ریشه کن کرده و به زن زندگی آزادی که همه ما لایق آن هستیم، دست پیدا کنیم.

بیایید برای سالروز انقلاب آماده شویم. روز ۲۵ شهریور همه جا را تعطیل کنیم وخیابانها را بار دیگر به تسخیر خود درآوریم. زنده باد انقلاب زن زندگی آزادی!

(ارسالی به کارگر کمونیست)

#کارگر_کمونیست #نشریه_کارگری_حزب