فریبکاری حکومت برای کاهش خشم مردم- مهران محبی

#کارگر_کمونیست #نشریه_کارگری_حزب

مندرج در کارگر کمونیست ۸۴۱

پاسخ همیشگی تک تک سران رژیم، پاسدار- وزیران و پاسدار- سران حکومتی در مدت ۴۵ سال گذشته به فقر و تنگدستی اکثریت مردم کارگر و زحمتکش حلیه گری و حقه بازی با هدف رفع مسؤلیت از خود بوده است و در برابر فشار اعتراضات جامعه همواره سعی کرده ند که با  سرهم کردن آمارهای دروغین واقعیات را انکار و لاپوشالی کنند.

از خمینی که می گفت اقتصاد مال خر است و مصباح یزدی که می گفت اقتصاد و مادیات اولویت ما نیست و مطهری گرفته که گفته بود اولویت ما آرمان های بلندی مانند داشتن داعیه حکومت جهانی اسلام است، نه رفاه تا امیر فولادی رئیس سازمان حفظ  آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که گفته بود ما برای ظهور امام زمان انقلاب کردیم، نه برای رفاه و همچنین بقیه جک و جانوران اسلامی، همه و همه آموزش دیدگان مکتب حقه بازی و حیله گری اسلامی هستند.  آخوندهای خرفتی که به خیال خود همیشه برای شیره مالیدن بر سر مردم، به این حقه بازی های کثیف متوسل شده اند و هر زمان هم که احساس کرده اند حقه بازی نمی تواند خشم مردم را فرو بکاهد به دروغ گفتن و آمار دروغین ساختن پناه برده اند. و این کثافت کاری هایشان را همچنان ادامه می دهند.

یکی از جدیدترین موارد توسل به حقه بازی، توسط آخوند هاشم حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه های علمیه انجام گرفته که گفته است: “در این شرایط سخت که کاری از دست ما برای حل مشکلات معیشتی بر نمی آید، باید آرام بخش و تسلی بخش باشیم تا مردم احساس کنند که ما همراه آنان هستیم و در غم و شادیشان شریک هستیم”.! اینجا دیگر این آخوند متعفن چون فشار اعتراضات و نارضایتی های عمومی به فقر و پائین بودن سطح معیشت را بسیار بالا احساس می کند و نمی تواند مانند خمینی و مصباح و دیگر متحجران اسلامی سرراست مزخرفات تحویل جامعه بدهد، توصیه شکلک در آوردن و اشک تمساح ریختن به سران و آخوندهای دزد برای مردم گرفتار در چنگ فقر و نداری می کند.

او اعتراف می کند که برای حل مشکلات معیشتی مردم کاری نمی توانند بکنند. این اعتراف در لحظه اول ممکن است از میان هزاران گفته و ادعاهای دروغین آخوندها و سران حکومت، یک صداقت را به ذهن متبادر کند، ولی حاوی هیچ صداقتی نیست. اگر چنین بود، این مهره کثیف حکومتی باید می گفت ما نمی توانیم مشکلات معیشتی مردم را حل کنیم، پس باید گورمان را گم کنیم و امور را به دست خود مردم بسپاریم.

اما چنین نگفته و نمی گوید. این نوع دیگری از حیله گری ها و حقه بازی های آخوندی برای فریب مردم است. معنی مزخرفات حسینی بوشهری این است که مردم نباید انتظار داشتن زندگی عادی داشته باشند. حکومت نمی تواند و اساسا وظیفه ندارد مشکل نان مردم را حل کند و این تقصیر حکومت نیست، اما آخوندها می توانند با شکلک در آوردن و دلقک بازی به مردم فقیر حس یکسان بودن با دزدان و چپاولگران حاکم القاء کنند.

و چون حکومت می داند که حیله گری های آخوندی نمی تواند جامعه جلو آمده و اکثریت مردم ضد خرافات و اسلام و ضد حکومت اسلامی را گول بزند، مانند همیشه به موازات چرندیات جانورانی مانند دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، پروژه های دروغگوئی و آمار سازی برای وارونه نشان دادن واقعیت را به جلو می کشند و اینبار این وظیفه بر عهده پاسدار صولت مرتضوی وزیر کار گذاشته شده است که از توانائی خود و دولت رئیسی برای حل مشکل معیشتی بگوید و با استناد به مراکز رسمی داخلی و خارجی در حوزه به اصطلاح عدالت اجتماعی آمار کاهش شش میلیون نفری از جمعیت دچار فقر شدید را بدهد و برای اثبات ادعای اش از بانک جهانی که به زعم وی بر این آمار صحه گذاشته است، وام بگیرد! در این نمایش به مانند همیشه این رسوا، پاسدار- وزیر مدعی است که رکورد کاهش نرخ بیکاری در بهار گذشته شکسته شده و در ۲۶ شهر نرخ بیکاری تک رقمی شده و به ۷/۷ رسیده که تا پایان سال به ۹/۶ خواهد رسید.

توجه کنید! که اینها تنها مواردی از هزاران مورد حال به هم زن و تهوع آوری هستند که ماهیت کثیف جمهوری اسلامی را بیان می کنند. این جانوران فکر می کنند هنوز می توانند بر سر مردم شیره بمالند و با خیال راحت به لفت و لیس های خود ادامه دهند. اما کور خوانده اند! دوران کارائی داشتن حقه بازی ها و دروغگوئی هایشان برای جامعه که زمانی نسبت به جمهوری اسلامی توهم داشتند، سالهاست که به پایان رسیده و دیگر هیچ بخشی از مردم کمترین توهمی نسبت به دزد بودن و جنایتکار بودن حکومت و سران و عوامل دست دوم و دسته چندم آن ندارند.

کارگران و معلمان و بازنشستگان سال های سال است که در تجمعات و اعتصابات خود جواب مزخرفات مذهبی و دروغگوئی های سران حکومت را با شعارهای: “حسین، حسین شعارشون، دروغ و دزدی کارشون” و ” دروغ میگن آمریکاست، دشمن ما همینجاست” می دهند و پیشتر از آن در اعتراضات سال ۹۶ وقتی مردم در خیابان ها شعار ” مردم گدائی می کند، آخوند خدائی می کند” سر می دادند، نقطه پایانی بر گوش شنوا داشتن نسبت به چرندیات و خزئبلات موعظه گران چپاولگر گذاشتند.

و امروز در برابر چنین جامعه ای که سالهاست موعظه ها و روضه خوانی های آخوندها و دیگر انگل های مفتخور را بی اعتبار و خنثی کرده و چرندیات آنها را به تمسخر می گیرند. توسل به حیله گری و حقه بازی برای سران رژیم نتیجه ای غیر از اینکه از طرفی سوژه جوک و سرگرمی مردم می شوند و از طرف دیگر باعث افزودن بر خشم و نفرت عمومی نسبت به مذهب و حکومت اسلامی که بنیان اش بر کلاهبرداری و دزدی و چپاول ثروت عمومی و در فقر نگهداشتن مردم کارگر و زحمتکش گذاشته شده است، ندارد. و حاصل ده ها سال خشم و نفرت عمومی عجین شده با مبارزات و اعتراضات با  حکومت سراپا ریا، دروغ، تحجر و جنایت، مدتهاست که منجر به شکل گیری یک انقلاب برای پایان دادن به عمر آن شده است.  مردم اعم از کارگر و معلم، بازنشسته و پرستار و زن و جوان، رژیم را با همه جوانب اش نمی خواهند و این گونه هذیان گوئی های ناشی از وحشت و کابوسی که آخوندها و سران حکومت از سرنگونی و انقلاب “زن، زندگی، آزادی” دارند را به حساب قدرت و انقلاب خود می گذارند. جامعه دست از سر حکومت بر نمی دارد.

 

#کارگر_کمونیست #نشریه_کارگری_حزب